05 March 2007

Weekend's activity

1] Sunday morning spent at Zoo Negara




It was great having the chance to brought idlan to the zoo, he recognizes almost every animal there, except the uncommon ones like rhynos, tapir, etc. The trip was fun yet very tiring, we walked and complete the whole compound for two hours, honestly i felt like dragging my legs to the exit gate more than once.
It was unfortunate our battery runs flat, hence we managed to snap only a few pics.
The ticket now priced at RM15/adult.


2] Im selling choc almond brownies, orders delivered once a week, usually on Monday.


loyang 10 inch x 10 inch (weight 1.4kg) - RM22






a slice of brownie costs u RM1.50




5 comments:

siku|at said...

1) bestnya.. kitorang tak terbawa lagi budak dua ketul tuh ke Zoo... bestnih kalau bawak.. Atiqah sure point kat byk binatang " mama.. agge ! a.k.a naga" hehehhehe . Sejak kitorang terserempak tarian singa kat carrefour, abess sume binatang dia nampak cam iras-iras singa tuh, dia panggil naga. hehehehe

2)Wah komersial sungguh buat kek / cookies skrang ek. Hebat btul . Kita pun rasa cam nak berkecimpung dunia baking gak laa..nantilaa.. kena beli oven dulu.. chaiyo! chaiyo!

yatipruzz said...

idlan kalo nampak tarian singa CNY tu sebut dragon hehe..

kalo tanye nak pegi zoo jumpe sape, dia jwb nak jumpe ayam, lion, snake, ephent (elephant) dan 'amen ayo' = ultraman taro :p

2] jum jum bisness kek hehe..kecil-kecilan jer :)

aida said...

wei cik kak aku dah place order thru e-mail ok

myjulieyana said...

mak aih.. rajinnye cik kak nih.. sempat lagi bisnes sambil buat masters tuh..

kite pon tingin nak membaking2 nih.. tapi tunggu masuk rumah baru baru nak membeli oven & brg2 lain.. skang ni brg kat rumah dah cukup banyak & takde tempat nak simpan dah.. hehe..

bestnye gi zoo.. kitorang dah tangguh brapa kali dah.. Aisya takut lion dance.. bila kuar je iklan TM CNY kat tv mesti dia cepat2 panjat sofa.. takut katanya.. harituh tgk yg real sibuk ajak balik sbb takut..

siku|at said...

Mirul suke bebenor ngan iklan CNY TM tuh, dia kate " Abang punya naga telekom " beriye-riye kata dia punya naga telekom.

heh.. ntahlaa..

kalau tanya dia keje kat mane pun " abang keje kat telekom !"

hik hik..