18 November 2008

stress

Rasanye lately aku sgtla emotionally unstable. Firas dah start tunjuk tanda2 lebey prefer bottle than direct bf. Tapi aku still keras hati, masih paksa dia bf memlm even tho dia ngamuk sakan. Berperang la dua beranak ni tgh2 mlm. Mlm Ahad tu kepala sgtla 'weng' sbb tak cukup tido.

Aku EL kelmarin. Dan ape yg aku buat utk 'de-stress' kan diri?

Gi tgk Madagascar ngan Idlan! hehehe syiok giler tak terkata....i even felt like dancing together with Alikay! Dialogue catchy, lagu best2...tersgtla berbaloi. As for Idlan, that was his first time catching a movie at cinema, habis movie tu dia tanyer..pasnih citer ape plak mama? ewahhh takmo balik anak aku ni :p
Well, it was indeed an enjoyable mother-son outing :)

Dan alhamdulillah semlm, Firas ok. Unpredictable sungguh anak mama yg sorang ni. Harap2 lepas ni dia akan terus ok. Dulu aku stress time train dia minum bottle, dia protest giler. Tapi skang aku akan lebih stress kalau dia takmo direct bf. Ya Allah moga semua ni hanya sementara......

* Terasa cam nak pegi shopping sakan menghilangkan stress tapi budgetnyer enggak ada...camner eh? :p
Tanduk dah kuar....rasa gatal nak swipe cc hehehe

No comments: