05 July 2006

Idlan and The Incredibles

Idlan:
- Inilah belon Incredibles saya
- Mama beli minggu lepas kat Alamanda
- Saya memang saaaayang sangat kat belon ni tak tahula kenapa.
- Bangun pagi, terus cari the incredibles. Malam tadi tido, tangan saya masih tak lepas incredibles. Kiranya memang saya tengah giler la kat incredibles nih.
- Tiap2 pagi pegi nursery, saya tak lupa bawa the incredibles masuk kereta. Tapi bila sampai nursery teka apa jadi???
- Apa? Abah rampas incredibles saya? Abah tak kasik bwk pegi nursery. Kejamnyer abah!
-Dan saya akan menangis sedih giler bila belon dirampas huhuhu

Abah/mama: Takleh bwk belon gi nursery la sayang. Nanti kengkawan main, takut rosak ke ape ke. Ha kalo rosak sape nak bertanggungjawab? Nak suruh mama beli lagi? oh tidak tidak hehehe

Ok sekian cerita terkini dari saya, Muhammad Idlan Farhan.

3 comments:

Anonymous said...

wah, tak sangka Idlan dah pandai tulis blog..ehhehe Bile nak ajak auntie zatul dtg umah nie?

y@tipruzz said...

wah 1st time auntie zatul komen dlm blog mama saye.

mama ckp, nak dtg umah, dtg jela...cam tak biasa jek :p Tp mama pesan soh bwk karipap best!

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
Bath tub slipper 4dr 84 buick park ave parts 1999 buick pvc valve location 1997 buick riviera buick century ltd buick park avenue sedan buick regal radio problems buick rendezvous floor mats canada hardcore