03 December 2010

war time

Stress yg amats tak terkata kelmarin.

1. Ammar batuk2, mlm tadi batuk sampai muntah memancut keluar dr mulut & hidung. Hari ni baru abah sempat nak ambil ubat di klinik utk di pass kpd taska.

2. Mama pula attend meeting yg sgt 'panas' ptg kelmarin.
Mereka sgt ramai, sementara mama & team cuma 3 ketul je yg ada...big boss tak dpt datang.
Dan kami dihentam habis-habisan dan dipressure utk melakukan sesuatu by this 'so-called due date' yg ditetapkan oleh mereka tanpa persetujuan kami. Dan yg paling penting, masalah timbul berpunca dari mereka! Dan mereka hanya memikirkan utk mencapai target mereka, tanpa mengambil kisah constraints di pihak kami. Definitely not a 1tm mindset!

I really hate them! To you and you and you, you guys better be careful next time cause i'm definitely gonna filtering you out one by one! Tunggu saje ok. Kelmarin hari kamu....the future is mine.

7 comments:

Farra Da Smiley said...

bunyinya cam btol war yati?

laydida said...

revenge is sweet my dear.

sila plan sehabis baik, tehehehe..

y@tipruzz said...

darah menyirap x hingat, depa hentam aku balas blk..berbalas2..last skali aku ckp i let my gm to decide...

Ni 1st time aku black list 1 division terus dlm hidup aku huhu

huda - yes definitely, korang sme tunggula aku balas muahahaha

aida said...

wah garang gile bunyi, takut aku

win said...

tuhlaa.. kadang2 sabar kite pon ada tahapnyaa kan.. huhu

y@tipruzz said...

yer win, ni la akibat keje last minute..lepas tu yg kena tanggung kita yg x bersalah ni. depa lepas tgn. sgt selfish!

tini said...

ini mmg dah war ni. selama keje kat unit lain yg deal ngan customer ke produk ke tak pernah aku tgk ko marah cam ni ;)