03 May 2006

To the MOST wonderful person in the world,
1] Happy Birthday 2 U sayang!
Semoga kehidupan hari ini akan terus disinari cahaya kebahagiaan dan mendapat
rahmat dariNya. Dan semoga kebahagiaan yang dikecapi pada hari
ini akan terus berkekalan hingga ke akhir hayat kita. Sayang awak selalu muahhhhss!
2] Happy Birthday Abah!
Loves,
Mama & Idlan

8 comments:

Aidura Sofiee said...

ep birthday 2 ur dh.

may Allah SWT bless him and the family as well, amiiinn. :)

yatipruzz said...

thanks kak aidura! God bless u too :)

ilsa said...

hehe.. happy besday to pruzz gak. semoga 'madu' sekeluarga kekal bahagia for years to come! :) Idlan sihat? baru ingat dapat laa jumpa hero kecik tu time aqiqah anak farra (mawaddah)

yatipruzz said...

hehe tq safurah! ilish tahu tak awak dimadukan haha :p

tu la x dpt gi kenduri mawaddah, kami blk kedah tok pruzz meninggal sabtu lepas.

idlan alhamdulillah sihat dah..cepat gak luka dia heal :)lubang sumer dah tutup.

dgr citer imaan debab giler isk jelesnyerrrr..idlan payah benar nak mkn skang ni huhu

mardhiah12 said...

happy birthday to pruzz

yati, jgn bimbang auni 10 kilo je walaupun mkn byk.

mardhiah12 said...

happy birthday to pruzz

yati, jgn bimbang auni 10 kilo je walaupun mkn byk.

yatipruzz said...

auni 10kilo? camtu idlan menang sket aar...10.3kg hehe..tu pon aku dah pressure n susah hati..vitamin bukan main suke, nasi bukan main liat lagi huhu

Pruzz said...

TQ Sayang for the besday wish & TQ to all well-wishers