29 September 2009

gambar Raya 2009 @ Junjung, Kedah


si Abang dan Adik dah ready :)


L: the 4 of us.
R: My SIL, Mak & Pruzz


Upacara salam sambil 'posing'

t
The boys with their mak ude
L: Gatal pi lunch kat Noodle Station @ Giant Kulim time raya kedua kots :p
R: Blueberry cheesecake dihidang time raya pertama..khas buat tatapan Aini hihi

L: 5 orang cucu2 Tok Wan yg dah cukup menggamatkan seisi rumah!
R: mama and the boys beraya kat rumah abg pruzz

oklah tu je kot....gambar byk lagi tapi takut korang bosan plak nak scroll down bebyk hehe....kite tunggu gambar raya di Ampang plak this weekend okie :)

7 comments:

Ummu Auni Afif said...

wahhhhh. tak nampak pun cheesecake nya?
tapi aku sgt jeles ok, sebab tengah tahan nafsu untuk benda2 tak sepatutnya...
p/s nak diet punya fasal.

puterikiut said...

cunn sungguh bj purple...

Farra said...

lupa nak tangkap gambo raya kita ari Rabu tu..asiehh

eLLe said...

yati...mane gamba famili..ur baju putih bersulam purple tu mcm cantik sgt jee...eehheh..sedondon lak dgn warne blueberry cheesecase yg nampak yummy sgt..ehhe..

y@tipruzz said...

farra- takpela tak tangkap..firas kan dah tukar uniform sbb muntah hihi

laboo- pening nk pilih gambo byk sgt..tunggu next entry plak ok. Kain sulam tu mak aku kasik beli kt bandung :)

Ummu Auni Afif said...

kain sulam tu berapa? aku nak kirim dgn mak

y@tipruzz said...

ntah la...mak aku kasik takkan aku nk tanye harga hihi