01 June 2009

M.A.L.A.S

Kenapa sejak dua menjak ni semacam malas nak mengupdate blog yer.
Bukan itu sahaja, malas bab2 lain sama. Malas nak pump, malas keje, malas baking, malas segala-galanya. Indahnye kalau dapat baring2 dan tido jer :P

……………..
………………
………………

Sebetulnyer saya tidak ada mood. Hari ni puasa ganti lagi. Pagi masih awal tapi angin sudah naik ke kepala. Aduhai besarnyer dugaan puasa ganti kali ni. Tekak kering, tapi proses mengepam still kena buat seperti biasa. Bertambah penat bila tgk hasil pump yg tak seberapa…sedih ok. Tolak hari ni, saya masih ade baki 20 hari lagi..mampukah diselesaikan sebelum tiba Ramadhan nanti? Kite tunggu dan lihat sajelah. Sebenarnyer saya rasa tak larat sesangat. 9 hari telah berjaya diganti, tapi penangan 9 hari tu cukup hebat. Saya migrain sepanjang hari dan muntah setiba nya di rumah without fail. Yer 9 hari yg sangat mencabar pada saya huhu.

Oh semalam kami ke pesta buku di Mines. Hasil tangkapan tak byk mana pon, penat berjalan je lebih sbb Firas refuse duduk dlm stroller, makanye terpaksala ku dukung je dia bergilir-gilir dgn hubby. Niat di hati nak cari buku ‘I love stocks’ tapi author tak igt…so confirm tak jumpela kan. Last skali cuma tangkap satu buku masakan keluaran Pa&Ma….buku masak lagik? Masaknyer idakla rajin sangat hehe.

2 comments:

Farra Da Smiley said...

last yr lepas bersalin tak dpt pose langsung kan?

aku kene prepare mental and fizikal la ni for next pose ganti lepas bersalin anak no 3 hihi

lawan malas andaaa ;)

Zuedin said...

ku doakan agar kak yati berjaya ganti pose dan tak malas pump :P