23 December 2009

kerjakah anda??

Gigih bekerja hari ni walaupun saya tahu hari ni dan kelmarin adalah J-Card Day di rumah saya (cheras selatan). Saya ada 2 paper penting yang perlu disiapkan utk pembentangan di awal tahun hadapan, begitu juga dgn report bulanan yg saya ketepikan dahulu buat masa ini.

Pagi2 bila drive ke ofis, jalan agak lengang. Boring pon ada rasanya bila tahu ramai org bersenang-lenang cuti-cuti malaysia bersama keluarga. Cuti saya tak banyak yang masih berbaki, perlu disimpan dan dibawa ke tahun hadapan sebagai back up bila kekanak sakit, atau saya sendiri yg sakit.

Alhamdulillah rasanya saya dah sihat sekarang. Sakit hari tu tidak datang lagi. Makanya azam tahun baru saya yg utama adalah untuk menggantikan puasa2 yang ditinggalkan...yang mana jumlah harinya terlalulah banyak, perlu kekuatan dan keazaman yang utuh hihi. Azam no dua, biarlah saya simpan sendiri...bila dah tercapai barulah boleh diwar-warkan :p

Selamat bercuti yer kengkawan......


------------saya yg kebosanan di ofis-----------

6 comments:

sikulat said...

kite bercuti sepanjang minggu.. but doing nothing (ahahhaa.. cuti sungguh).

Farra Da Smiley said...

jom mkn ikan bakar next weekkkk!! semah jommm

sikulat said...

awak jangan farrah.. kang tak jadik.. kite jadik ngidam plak.. hahahahah.. tetiap minggu tuntut kat farra.. bile nak gih ikan bakar?

Farra Da Smiley said...

ni seriusss!! kite available mon-thurs ( maksudnya tak cuti) hehe..kali terakhir gi 1 wk be4 bersalin..jom2 tetapkan tarikhhhh

y@tipruzz said...

Ikan bkr mane weh?
opismate aku penah bwk mkn kat tan ling..serius sedap. bley lawan istana n bellamy....

aku pon available..mon-wed next week :p

y@tipruzz said...

semah...gi la tgk avatar bwk kekanak tuh..sure depa hepi!
kite tingin tgk wayang ngn boling tp sayang cuti huhu