07 March 2011

5mo boy

baru sudah shower. Tgk tu teether baru mama belikan, tapi saya bukan heran pun isk geram sungguh mama....

red bug in action

mama suka benar snap aksi saya mulut cebik...lagi kuat saya jerit lagi mama suka!
Sabtu lepas mama dan abah bawa saya pergi cucuk (5-month jab).
Tak macho betul lah, mama baru je letak saya atas katil tu saya dah start meraung.
Time kena cucuk, huishh lagilah kuat saya menangis. Padahal masa injection 3 bulan dulu saya menangis kejap jer. Nampak sangat saya makin manja!
Oh berat saya 6.4kg. Agak ringan jika dibandingkan dengan abang2 saya dulu.
Tapi takpelah, mama cakap asal saya sihat walafiat sudahlah :)




2 comments:

Yatie said...

comel lar bila dia cebik macam tu...

yatiscloset said...

hehe yg ni mmg kaki cebik... suke menagih simpati :p