02 July 2009

Review on Medela bottle liners…

1. Easy handling since the liner can stand on its own without support (I think other brands do not have this, correct me if I’m wrong);

2. It comes with a very strong and sturdy strap; hence avoid milk to spill out and no need to use rubber band to tie it up;

3. And very expensive compared to other brands.

Nope I’m not paid for giving the review, nor did I gain anything out of it. It’s purely based on my personal experience using the ONLY 20 liners I have in possession, as complimentary gift during my purchase of Medela swing. Actually I almost forgot I have those stored inside my drawer, I got panicked for few minutes realizing I’m running out of stock for the bekas dadih :p Oh Medela liners, you truly became my savior on that fortunate day hihi




latest stock...i think they can survive till Firas reaches 1 yr but after Ramadhan ntahla cukup ke idak hum hummmm

11 comments:

kaezrin said...

meroyan ok...syok tgk..akak nyer stock mmg tak meriah cam gini dahhh amatlah at low down sekali...

Farra Da Smiley said...

aku tgh pikir cemana nak letak ayam,daging & ikan nanti

mesti la mahai tu..sbb bleh berdiri sendiri..hehe

i saw that's ice cream!!!! nyummmm

y@tipruzz said...

ala kak, khazin dah 1yr..kira dah pass 1st level okla tuh :)

farra- aku sokmo gastrik, sbb tu eskrem lamat abis. Kalo idak 2-3hari dah slamat sekotak :p

Zuedin said...

perghhh ku jeles..ku jeles tgk stok EBM. :P

aida said...

go go yati go... dah tayah jeles2... hihihi

y@tipruzz said...

zue- dugaan awak sgt hebat. HOpe u can recover the stocks. Awak lagi hebat & bersemangat dr kite :p

Kite skang firas minum kurang sket..so i take for granted malas pam mlm hoho

ShaFiAti said...

su penah tanyer kot harga medela nyer liners ni...mahal giler rasenyer...tapi tgk from the quality n features die, mmg lojik la kan..:)

bestnyer tgk kemeriahan freezer ni..rindu zaman breastfeed kan balqis dulu..budak kecik yg masih jadi my baby skang ni..kekekek

mak ude said...

kat sini the liners (pack of 20)costs around £8 which is around RM40-45.

ummuizz said...

salam..
Wahh bestnye tgk stock ebm banyak2 macam ni. Bertuah Firas eh..
Anyway, medela bottle liners tu lebih bagus dari mom's little ones punya ke? Sekarang saya store dalam MOL's bottles dan nak juga tahu perbandingannya (sorry...saya budak baru belajar :p)

y@tipruzz said...

su- kalo rindu ape tunggu lagi?? jeng jeng jeng

unde - kalo org kasik free mau la..nak beli sendiri idak ler den mampu kehkeh

ummuizz - rasanya semua liners function sama jer..tade yg lebey bagus from one another. Yg beza cumalah harga, dan extra features yg dioffer like medela ni dia bley stand on its own. Other brands takleh. But myself like u see in the pic i just store in bekas dadih je hehe frugal beb :p

catatan i am nieta said...

wahh bestnyer yati.. yang kat tepi2 sebelah kanan tu tak jatuh ke? quality nya sama tak ngan yg dlm.. tahan 3 bln?