31 January 2011

one happy lady...

because of few good things that happened today:

1. traffic-free, jln sangatlah lengang hari ini. Parking pun berlambaks lagi :)
2. berjaya upload Photobook malam tadi...alhamdulillah, now the waiting game begins.
3. mendengar cd Maher Zain yg baru dibeli oleh hubby, sgtlah sejuk halwa telinga, bersemangat nak datang ke ofis. Tambah2 bila dgr para ni "dont despair, and never lose hope, because Allah will show you the way". Yer moga Allah permudahkan urusan seharian kerja2 ku...amin.
4. Hubby dah bersemuka dgn cikgu kelas Idlan perihal kes idlan kena tolak last Friday. Cikgu tak tahu gigi kapak idlan patah (sbb idlan tak tunjuk). Dan tadi cikgu yg sama telah menelefon ku utk meminta maaf. Dia janji akan tengok2 kan budak yg kacau idlan tu hehe. Lega hati ku mendengarnya. Moga Allah permudahkan urusan anak2 kami di sekolah dan taska...amin.
5. Semah yg baik hati telah mensharekan lagu2 Maher Zain...jadi sekarang ni layan kerja ofis sambil dgr mp3 Maher Zain....sejuk hati :) Tq again my dear Semah.. i owe you loads!!
6. Berjaya menang cardigan putih pemberian kak Tini Dewi dari giveaway yg dianjurkan. Tq kak Tini!!!

ok tu sajer, mau pergi mengepam kejap.
Moga hari anda sebaik hari saya, dan Allah permudahkan urusan anda semua.

Kepada yg bercuti, selamat bercuti-cutian...enjoy your hols bersama family tercinta, drive safely yer!

3 comments:

Abah Idlan said...

Semah ada mp3 Sami Yusuf?

y@tipruzz said...

takder....

Farra said...

dh lama aku amik lagu mz dr semahh