23 February 2011

Ummie's Collection

Everytime saya pakai baju kurung moden ni, mesti ada yang tegur kata cantik (wink wink**). Ini batik sutera yer kengkawan, sourced originally from Kelantan. Ingat lagi dulu beli masa mengandungkan Ammar, cepat-cepat hantar kedai suruh depa jahit...sebab kes nak pakai sebelum perut makin besar & memboyot (sempatlah pakai sekali je time tu :p). Dan sekarang bila sudah slim, batik ini sudah boleh disarungkan semula ke badan :)


Kepada kawan2 yang terasa mahu memakai batik sutera dari Kelantan atau Terengganu, haaa bolehlah melawat blog umi saya http://ummiecollection.blogspot.com (wahhh ibu ku pun sudah buat biz hehehe). Semua batik diambil khas dari 2 negeri di Pantai Timur ini, jadi kualitinya pasti tip top! Kain diambil dari tokey2 batik yang berlainan, jadi usah gusar kerana setiap satu design dan color adalah unik, jadi tidak mungkin anda akan terjumpa si Ana atau si Esah yang memakai batik sama sejibik seperti anda :) Ibu saya juga ada menjual koleksi handbag dan pakaian wanita, jadi bila free tu bolehlah menjamu mata dgn klik link di atas (dan juga link di sebelah kanan blog saya ini).

Jika berminat, bolehlah contact ibu saya (she's such a one sweet lady jgn takut yer), atau kalau anda malu, meh liaise direct dgn saya...insya Allah saya boleh nego2 dgn ibu saya minta harga diskaun utk kawan-kawan (ewahh pepandai je aku muehehe sejak masuk procurement ni keje saya asyik bernego sajerk :p).

ok sekian promosi buat hari ini :)

p/s: masih tak sempat nak watch my wishlist items on eBay....sedey!!!!
Ni update blog pun pukul 2am wahaaaa!

1 comment:

Farra Da Smiley said...

Cantik..blouse pon boleh tahann